6.1.2011 Bres Jeket

Inda mau2 jua rasanya... salagi idea datang udah mancurah2.. ampirkan obaflo dah idea ani... las las kul 2.30 arah kadai c dahlan jua...
Tungu punya tungu datang K7 sacara inda samana2, inda batah datang lagi K78. yang ahir saklai datang jua yang di tungu2 K31 salapas mengantar anaknya K32 sekolah ugama..

Satalah ditokok tambah.. disasar sana sasar sini.. ampir paning kapala c dahlan jua..., las las ok tia design atu... dengan harga semua $20 sahaja, sangat bebaloi harga nya.

Jadi tia macam ani...

eatah usul nya ni

Atas persetujuan barsama no ahli masing2 di taruh di dalam kurongan bulatan sayap tanpa manaruh abjat K, no ahli sahaja cuba lihat contoh.. dan di pastikan jangan ada lagi yang memandai2 lagi, mengubah2 dan manokok2 tambah..cuba hormati kaputusan yang telah di buat bersama... di sebelah hadapan nda masalah asal bersesuaian dan jangan yang di luar tabie' katani..

Untuk membuat bres jaket ani, imda semestinya dari kulit, malah dari jenis kain dan jeans pun di benarkan.. asalkan bewarna hitam.. untuk pengetahuan semua.. yang dari jenis jean boleh lah diperolehi di kadai mambuat unifom no.2 & no.3 dengan harga $40 dan yang paling murah boleh lah mengunakan yang biasa di gunakan oleh kameramen yang mana boleh didapati di milimewah atau kotamutiara dengan harga balasan ringit sahaja.

0 ulasan:

Catat Ulasan

hitted

 
Copyright © KEMBARA BIKERS