28-29.1.2011 Me Eskot Amy Search

Selapas di rista oleh adi ipar YDP K33 yang mana penyanyi Lagenda Rock Malaysia Amy Search akan datang ke Brunei pada sekian  hari bulan yang mana tarikh yang tepatnya alum dapat di pastikan setepatnya.

Apa lagi YDP selepas mendengar Amy Search akan datang tarus saja di runding arah adi ipar kalau dapat mengeskot serta menjadi protokol, pengiring dan pengawal sapanjang Amy berada di Brunei secara Free of Charge yang penting nya asal dapat bagambar, nada halangan dan mudah berhubung serta senang berkomunikasi sama Amy pun kira ok.

Setelah di rundingkan oleh adi ipar YDP arah managernya si Amy, jawapan yang di terima semua positif, Alhamdulillah....
Apa lagi YDP, tarus di buatnya meting tergempar dan mengajut untuk hal ani... inda lagi dapat di tahan2... tarus jua di pelawa dangsanak karib dari PTB kalau2 kan ikut joint meskot Amy, apa lagi YDP PTB manyawang jua... terus saja di jawab nya satuju...

Hari yang di nanti2kan datang jua... seramai 43 buah moto dan hampir 50 ahli PMK & PTB yang hadir dan menyambut Amy di epot..

Sebalum atu bakumpul di Time Square, apa lagi rioh gablah time square oleh bunyi dentuman sama deruman suara moto.. apalagi orang ramai yang ada di sana hairan baliatan ada apa bunyi riuh balatupan ramai jua yang manyubuk ea jua palancong asing, macam kasiokan jua dorang atu...

Incit2 kawan2 ani datang, las2 ramai jua ampir kan panuh paking vip di dapan time square oleh moto.. macam moto show ada jua, macam show room moto ada jua, asal orang balintasan mesti manoleh ada yang sampai bagambar  pun ada...

rempit pun ada... ani lah Kembara semua jenis ada
macam motor show room pun ada, ramai pengunjung

sabahagian ahli PMK yang ikut meskot..

Orang ramai pun heran jua dengan datangnya rombongan kami yang sangat ramai, yang awal2 sakali mengaga kami untuk batanyakan sesuatu eatah orang paking metro minta bayaran $1 bagi sebuah moto.. 
 
sesampai kami di epot

sedikit penerangan disampaikan oleh YDP PMK

YDP sama NYDP PTB pun ada nda mau katingalan..

rameeeiiiiinyyyeeeee....
papagar bikers siap menanti...
kalihatan Amy bergambar basama peminat nya...

di kawal ketat oleh ahli  pmk sejurus keluar dari pintu epot

Sesampai kami di icc, kami disambut oleh ratusan mingkin ribuan paminat Amy macam orang balik dari menunaikan fardhu haji ramai saja... macam tau saja Amy kan datang .. dengan kawalan ketat Amy salamat sampai ke boot produknya "Sweet". jika nda di kawal memang kana serbu oleh peminat.. wooo yooo... susah wooo...

sesampai kami di icc penuh kawalan ketat takut di serbu peminat

Amy memperkenalkan produk sweet nya

ratusan pengunjung dan paminat yang datang...

sedikit  cenderahati kenangan dari PMK

di Radison hotel semasa menungu

berkenang2an..

nda mau rugi... ikut sakaki

bersama penganjur xpo sakaligus peminat Amy

Amy & YDP PMK begitu rapat sakali...

Selapas dari ICC rombongan kami menuju restoran Aneka Rasa di Qlap untuk acara makan malam bersama peminat.. ramai jua yang di jamput hadir untuk makan malam xklusif terutama orang yang mbali produk Sweet.. selasai makan malam terus balik hotel.

Acara besok nya, nda banyak ke icc dan ke masjid jame' hassanal bolkiah untuk menunaikan sembahyang fadhu zohor dan terus balik menuju ke epot.. 

Konvoi dihari kedua ani di bantu oleh dari kumpulan Motohead Terima kasih diucapkan karana membantu  dan memberi support kami.. maklumtah jua hari anam banyak yang bakaraja.. nda balaku.

Di epot acara ucap selamat tingal sangat sempel... tapi sangat berkesan bagi kami Tq Amy Search... we love u alway's...

0 ulasan:

Catat Ulasan

hitted

 
Copyright © KEMBARA BIKERS