18.4.2010 Muzakarah di rumah K 8

Surah alfatihah pembuka kata di setiap permuzakarahan, sekali lagi surah fatihah di bacakan khusus bagi bapa mertua kepada salah seorang ahli JKB iaitu K47 yang telah kembali kerahmatullah.

Muzakarah kali ini membincangkan dan mengkongsikan perjumpaan Presiden2 Kelab motorsikal di qlap mengenai rancangan dan aturcara BIIBBF ke 11 yang berlangsung di salah satu restoran pada 9.4.2010.

Borang kemasukan ahli baru dan lama untuk update besert pamplet BIIBBF juga di edarkan.

Salah satu kumpulan freelance bikers dari kg sungai buluh bersepakat untuk mengadakan riding bersama menuju ke kg labi daerah belait, maka persiapan perbincangan telah di buat yang mana akan berlangsung pada 25.4.2010.

Mulalah memikrkan di mana tempat menungu, berkumpul di mana, pukul berapa dan yang penting tujuan ke kg labi apa tujuan kesana? samada singah ke wasai wong kadir / rumah panjang kg teraja.

Refuel minyak telah di sepakati untuk di isi awal di stesen minyak kg jerudong dan seterusnya di stesen minyak kg telisai dan adakah perlu breakfast dulu atau singah di kk koya telisai.

Adakah perlu ada back-up car jua untuk membawa minuman kerana pengelaman awal apabila datang ke rumah panjang teraja terasa sangatlah karing leher sampai inda lagi ada aying di leher...

Kesimpulanya, K95 setuju mbawa kreta nya untuk back-up car untuk mambawa sedikit bekalan minuman dan di sapakati jua tujuan  ke kg labi di teruskan tarus untuk menyampaikan sedikit derma bantuan barangan dapur kapada mangsa rumah roboh dyg sinda, dan kutipan sabanyak $1. diadakan kapada setiap bikers yang ikut serta.

0 ulasan:

Catat Ulasan

hitted

 
Copyright © KEMBARA BIKERS