22.8.2010 Mebaca Yasin & Bertahlil Di Kubah Makam Diraja

Seperti sedia katani maklum, katani JKB akan bergabong dengan Temburong Bikers dalam majlis mebaca yasin & bertahlil di kubah makam di raja yang mana penetapan hari dan waktu nya pada hari mingu ani 22hb Ogos 2010 dan bersedia berhimpun di makam sebelum pukul 3 ptg dan katani akan naik ke atas pada pukul 3.15 ptg.

Sesiapa yang akan memakai motor atu especially yang basar bunyi nya atu di minta jangan tah di main2kan trotel moto atu pasal nya sebelum giliran katani ada giliran rombongan lain yang bertahlil labih awal... karang kana komplin katani membuat bising, inda kana banarkan karang lagi.

Diminta kerja sama semua ahli supaya akan memakai unifom rasmi baik yang baru or yang lama dan jangan ada yang memakai baju getah T baik panjang o pendek yang bercorak bebas dan jangan memakai seluar jean...yang baiknya memakai seluar potong berwarna hitam or kegelapan dan jangan lupa bersongkok katani sesuai kan dengan majlis atu... Insya Allah majlis ani akan katani rakamkan dan masukan kadalam media cetak or surat khabar....  ani teguran awal dari jabatan adat istiadat.

Semoga apa yang katani niatkan dan rancangkan ani akan mendapat berkat dan syafa'at darinya, Amin...

0 ulasan:

Catat Ulasan

hitted

 
Copyright © KEMBARA BIKERS